Има две букси някаде около сервото на спирачките минават
Известие
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеНе съм се ровил в резервоара, но сега при палене не пука, а просто пали по трудно, и то в един период между 10 минути и един час от спирането на двигателя. Преди този период и след него, колата си пали нормално. Резервоара ми е пълен над половината, ако това има значение де.
---------- Post added at 10:15 ---------- Previous post was at 10:13 ----------
Искам да попитам някой може ли да ми каже откъде да откача ламбда сондата? Би трябвало да има някаква връзка някъде.....образно казано....
---------- Post added at 14:16 ---------- Previous post was at 14:14 ----------
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеОтделни ли са двете букси, защото моите кабели са като кабелите по уличните стълбове-голяма плетеница и нищо не мога да разбера. Едва ли ще ги намеря, ако не мога да ги проследя или да знам какво представляват.По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеА бе ти бръкни в резервоара, виж там как седят нещата с маркучите, дали са здрави, цедка, серпентина, помпа т.н..просто ги прегледай, при мен като паднеше нивото на горивото го въртеше вътре и не достигаше за мотора......като откачиш ламбдата, колата ще работи с едни стойности и няма да бяга яко...аз карам в момента така.....тоез детето я кара и не и трябва тяга.....откачих ги заради разхода, защото е забила и сега не ми се занимава да я сменям.....с нея няма да си оправиш проблема....рови се отзад в бидона, докато не е вкиснало зелето........образно казано....
---------- Post added at 14:16 ---------- Previous post was at 14:14 ----------
Да отделни са буксите, черни с черни шлауки.........откачаш ги и двете.....ама според мен, няма да ти оправят проблема...Last edited by gaiska; d.m.y г., 17:11.Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеНе съм се ровил в резервоара, но сега при палене не пука, а просто пали по трудно, и то в един период между 10 минути и един час от спирането на двигателя. Преди този период и след него, колата си пали нормално. Резервоара ми е пълен над половината, ако това има значение де.
---------- Post added at 10:15 ---------- Previous post was at 10:13 ----------
Искам да попитам някой може ли да ми каже откъде да откача ламбда сондата? Би трябвало да има някаква връзка някъде.75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
-
Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщениеДо сервото от страната на всукателя - 2 букси са. Може и да са леко по-надолу.
---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:48 ----------
Днес пробвах да карам с изключен ту единия, ту другия комутатор, но и в двата случая колата не работи добре. А включени комутатори си е по-добре.Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеБлагодаря, ще търся.
---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:48 ----------
Днес пробвах да карам с изключен ту единия, ту другия комутатор, но и в двата случая колата не работи добре. А включени комутатори си е по-добре.
Като е студена и я запалиш какви обороти подържа в началото!?sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
1100-1200
---------- Post added at 04:52 ---------- Previous post was at 04:50 ----------
Като цяло сякаш сместа ми е бедна. Днес свалях свещите и цвета им по-скоро е светъл. Незнам дали не е и от дебитомер вече.Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение1100-1200
---------- Post added at 04:52 ---------- Previous post was at 04:50 ----------
Като цяло сякаш сместа ми е бедна. Днес свалях свещите и цвета им по-скоро е светъл. Незнам дали не е и от дебитомер вече.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеАко не достига гориво, то как пали сутрин от раз?По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеАз говоря за детонация в смукателният колектор, която се появява при подаване на газ, тоез при по високи обороти....а не за палене...тогава не е необходимо толкова бензин....Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеА защо имаше детонации при палене?По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеА защо имаше детонации при палене?
Вариант е да има проблем с датчика температурен на антифриза. Диагностика ще покаже дали няколкото сензора които има 155-цата, са наред. След това се продължава с преглед да не засмуква от някъде въздух, кабели свещи бобини, и се завърши с премерване на волтажа които е на клемата на самата бензинова помпа (разбира се за предпочитане е ако самата помпа е вързана в същия момент, или се сложи друг товар на неино място!
Ако има проблем с релета, кабели букси, може до помпата да не стига адекватен волтаж а от там тя да не може да сработва адекватно.
155-цата е прекалено проста за да създава такива проблеми като описаните. Или собственика е сменил дефектното нещо пак с дефектно (свещи кабели и тн)sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеАко се изключат стандартните неща като проблем, може електрониката да обеднява сместа и от там да препуква.
Вариант е да има проблем с датчика температурен на антифриза. Диагностика ще покаже дали няколкото сензора които има 155-цата, са наред. След това се продължава с преглед да не засмуква от някъде въздух, кабели свещи бобини, и се завърши с премерване на волтажа които е на клемата на самата бензинова помпа (разбира се за предпочитане е ако самата помпа е вързана в същия момент, или се сложи друг товар на неино място!
Ако има проблем с релета, кабели букси, може до помпата да не стига адекватен волтаж а от там тя да не може да сработва адекватно.
155-цата е прекалено проста за да създава такива проблеми като описаните. Или собственика е сменил дефектното нещо пак с дефектно (свещи кабели и тн)
---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:30 ----------
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеТова незнам ....да не би да меша газ и беньин.....Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
Comment